dinsdag 1 juni 2010

01 06 2010 Maxim. 18. Berchem Station.




01 06 2010 Maxim. 18. Berchem Station.

Ik sprak Maxim aan in het station van Berchem, hij wachtte er samen met zijn vriendin en een klasgenoot van haar op de trein. Ze hadden tijd want de vriendin en klasgenoot misten hun eerdere trein. Ze vormden een fijn groepje. Goeie keus dus, als 1e onbekenden.

Maxim was meteen te vinden voor het idee van de blog, en hij sprak mij ook meteen aan, Maxim heeft een enorm relaxte air, wat mij wel een beetje hielp want ik was zenuwachtig. Echt, heel zenuwachtig. De eerste onbekende die ik vastleg op kodak, fieuw, ‘glad that it’s over!’(en dat bedoel ik echt in de meest positieve zin).

Maxim is van Antwerpen en zijn favoriete plek in de stad is het dak van HETPALEIS. Hij houdt van het desolate karakter van de plek, je kan er alleen zijn en genieten van het uitzicht over de stad.

Maxim, ik vond het fijn je te ontmoeten en ik hoop dat je tevreden bent over de foto. Je hebt de eer en het genoegen om de eerste onbekende te zijn. Het spijt me dat we zo kort praatten, ik was heel zenuwachtig en had ook gewoon te weinig tijd uitgetrokken om een onbekende te zoeken. In elk geval bedankt, wie weet tot nog eens.