donderdag 22 juli 2010

20 07 2010. Gentse Feesten.

owkeej, Gentse Feesten:

1. Veel drinken, op terrasjes
2. Nog meer drinken, op pole pole
3. Iemand nog iets drinken? (op een boot, op straat en op wel heel bizarre private parties)

Ik zeg: meer van dat!

en ook (foto's volgen hopelijk later nog, de iphone laat het even afweten):

- veel leuke mensen (zoals katrien - 34)
- veel poepshorten (zoals Lisa en Tine - 17 en 19)
- veel hoedjes (zoals Els)

Ik wilde wel écht babbels doen met mensen maar dat lukte gewoon niet, mijn gezelschap had er geen zin in, ikzelf kon mij moeilijk concentreren (daar zat de mojito - champagne - cava - witte wijn echt voor niks tussen, echt.) en de mensen die ik aansprak hadden gewoon veel te veel plezier om even gezellig te babbelen.

Anyway, als iemand nog gezelschap zoekt voor een dikke party aldaar, pick me, pick me!

Geen opmerkingen: