dinsdag 29 juni 2010

Tijdelijke Pauze. I don't heart pikkedieven.

Ik was op vakantie. Met het gezin in de auto en hop - naar Italie. We zaten er in de regen. Maar dat was niet erg, het was leuk, met de kinders en de lover samen in een tent. Ook al stond ze onder water.

Wat wel erg was: mijn fototoestel is gestolen. Heel jammer, en vooral: nogal nefast voor de blog aangezien ikzelf toch best wel wat waarde hecht aan een afbeelding van mijn onbekenden. Het maakt het tastbaar.

Dus, tot er terug budget is voor een nieuwe kodak, even geen onbekenden meer. Trust me, ik ben hier niet tevreden mee. Zeker niet omdat er op de kodak nog 3 onbekenden stonden(misschien dat ik die nog wel uitschrijf, anders is het zo zonde he). En babyfotos van de jongste zijn eerste zwemervaring. Zeker niet met een zonnige zomer voor de deur. Een zomer met festivals, optredens, bbq's, zwembaden, en oh zo veel onbekenden...

Zucht.

Tot later dus maar weer, misschien kan ik een tof kodaksoldeke op de kop tikken...